tonight, I'mma fight 'til we see the sunlight



Tjaaa.
Idag och inatt har jag bara mått illa. Inte sådär spyfördigt jobbigt som förut, men av nervositet.
Alltså, hjälp..
Jaja, dagen gick fort, och jag FICK ÄNTLIGEN MIN MUSIKREDOVISNING ÖVERSTÖKAD!
Puh! Dock gick den waaaaaaaaaaay sämre än förra gången, då inte annica var med. Haha. Menmen. Otroligt skönt att ha den gjord.
På digibilden hade vi typ redovisning av våra bilder. Haha, jag hade inget att säga, så jag satt bara där, bläddrade igenom mina bilder och bara " Mm, det här är då landskap.. Och macro... Jaaa..." Hehe fail. Men bilderna är jag ändå rätt så nöjd med. Dom andra hade fina bilder iallafall. Och vad vi garvade åt vissas! Haha.
Vi fick sluta jättetidigt, så jag passade på att gå hem då. Ska snart till stan med ida och saine. Ska köpa lite dansgrejs och kanske nån julklapp.

IKVÄLL ÄR DET DANSUPPVISNING! amagaaaad! Hahah.
Kom och titta om ni vill! :)
Det är på Alandica, klockan 19.00. Kostar fem euro i inträde.
Woho, fyfan vad aprädd jag är. Okej det där vart lite fail. Jag är ju inte rädd för apor. Asrädd låter bättre.
Woho, fyfan vad asrädd jag är. Hahah!
Men det ska bli så daaaaaamn kul!
Älskar uppvisningar, det är fan en av de bästa sakerna med dansen, verkligen. ♥

Så, vi hörs antingen snabbt före, eller imorgon. Ha det bra, och önska mej lycka till..? :)
puss!


Kommentarer
Postat av: annina

Lycka till!!!!!! :D

Jag är otroligt mega as mycket nervös :ss <3

2009-12-15 @ 14:10:35
URL: http://dalignamnfantasi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lycka till! Det kommer säkert gå skitbra :)

2009-12-15 @ 14:56:22
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

Annina: Taack :DDDD DU MED!!!!! Alltså jaag med, jag smäller av, fyfaaaaan alltså! <3

Hanna: TACK! :D Mjaoo, vi får hoppas det iaf! :D

2009-12-15 @ 16:09:30
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-16 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0