stan next

Heeeeej, kan uplysa om att jag just nu sitter på golvet med min... LAPTOP! :D Wohooo!
Som en försenad (och gratis) julklapp kan man säga att jag fick den. Fyfan vad nice!
Dock så har jag inte flyttat alla mina bilder till den än, och massa gamla program måste raderas, den är långsam annars hehe.
Igår kväll mådde jag lite apa. Nä men, var väldigt trött.
Idag känns allt brabra.
Ska om en stund vara med Ida. :) Vi ska käka på the black cat, haha. Muuuummmmsssss. Sen stan i guess, vill använda presentkort jag fått i julkapp ju, nu när affärerna äntligen är öppna igen!
Så att, nu ska jag fixa till mej lite. Inga bilder blir det nu, men får antagligen över dom idag eller imorgon! Så då kan jag börja bildbomba lite igen. :)
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0