snö.

kent-columbus

Bara för att fira att kent nu bestämt kommer till rockoff bjuder jag på en av deras bästa låtar.


Dagar som den här älskar man bara vintern. Snö, sol, minus fem grader.
Hoppas verkligen snön håller länge!
När jag kom hem från skolan var jag bara tungen att rusa ut och fota, hade inget val liksom, haha.
Bilder får ni ikväll skulle jag tro.
Idag var det väl lite måndagsångest. Men vad skönt det är att inte ha syslöjd mer före 2010! Lycka.
Och så hade vi världens roligaste vikarie på matten.
Och jag är oändligt tacksam för att jag, malin d, ida och saine inte fick kvarsittning. Ni vet det jag skrev i fredags. Inte för att vi förtjänar det eller så. Haha.
Ikväll är det två timmar genrep. Blir finfint det.
imorgon gäller det. Tjoho. Nu har jag kommit på varför jag är nervös. När man var yngre var det ju bara att dansa och se lite gullig ut på uppvisningarna, det var inte så viktigt. Men nu är man äldre, har dansat längre, man vill verkligen vara bra. Så pressen ökar och ökar med åren, om ni fattar. :P
Men huvudsaken är att man har kul, och det tänker jag fanimej ha!

ha det bäst
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0