Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Mjoo, åkte slalom t.ex! Men, man gör ju massa nya saker så.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inte speciellt "bestämda" nyårslöften. Sa att jag skulle sluta stressa. Det gick.. sådär, haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jao, en kusin. :)
4. Dog någon som stod dig nära? Jo..
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Storbritannien, Spanien, Grekland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nja. :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 26 juni tror jag det var, 15 december.
8. Vad var din största framgång 2009? Började på Dunderdansen! Vet inte om det var en framgång direkt, men jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det!
9. Största misstaget? Stressat så mycket över allt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkylningar! Woho!
11. Bästa köpet? Conversen, haha. Eller kanske skorna jag hade på julfesten. Hmm..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Det tar ont att säga det men .. Godis och fika kanske..? Haha, eller kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ohja! DANSEN framför allt! Och vänner och sånt. :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Maassor. Bl.a. flera Oasis låtar, Hotel California, Svennebanan, Michael Jackson, I gonna dance with somebody, osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ibland har jag varit så sjukt ledsen så jag tror att jag aldrig har varit ledsnare. Ibland så underbart glad att jag tror att jag är världens lyckligaste. Så det har gått upp och ner mer i år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat mina pengar?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat
18. Hur tillbringar du julen? Med mina släktingar. :)
19. Blev du kär i år? Mnjaaeeooää, kanske lite. Lite. ;)
20. Favoritprogram på TV? Andra avenyn, idol (haha) BONDE!
21. Bästa boken du läste i år? Om jag kunde drömma, lätt!
22. Största musikaliska upptäckten? Sjuuukt mycket! Hela min musikstil ändrades typ i år.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ohja!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nja, tror inte det faktiskt! Haha, önskade mej inte så mkt så.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade sportdag i skolan, haha. Var med idaa, tog hål i öronen, var med emelie och fredric. :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Sluppit det förbannade illamåendet i höstas haha!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? NITAR! Converse. Öh. Smycken. Nu förstår ni precis va? ;)
29. Vad fick dig att må bra? Dansa dansa dansa dansa dansa dansa
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Första gången på länge det inte var Bill Kaulitz (a) Nej nu vet jag, TAYLOR LAUTNER!
31. Vem saknade du? Farfar.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jadu. Träffade nog inte så många nya, lärde mer känna gamla kontakter mera typ, hehe.

Hahah, jag är tvungen att göra såna här test varje år!
Lite senare kommer det förhoppningsvis en liten bildbomd från året också. :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Najs, den där snor jag av dig till min blogg ;)

2009-12-29 @ 23:11:13
URL: http://matilda.over-blog.de
Postat av: Malin

Yey, jo gör så :)

2009-12-29 @ 23:49:20
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

jaha ja...kär..?? ;) tell me aaall about it lateer! ;) xD

2009-12-30 @ 15:13:27
Postat av: Malin L

Emme: Hahaha, nämen ääeh. Det var bara .. nåt. :P men jojjo :D

2009-12-31 @ 12:54:49
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0