måndag.

Hello.
Fy fan, dagen var pissig. Lååååång och hemsk. Luciaövningen var rätt nice iallafall. Alla sjöng verkligen, och så. :) Sen hade vi syslöjd, alltså jag måste bara begrunda det ämnet. Vad fan är det? VARFÖR kunna sy? Vavavavava?
Dubbeltimme dessutom? *förtvivlad* Det går ju bara inte. Jajja, idag var det inte så farligt iallafall.

Imorse hände nåt mystiskt. Jag satt och skulle dricka nån juice. Snart börjar jag fundera. "Är det kolsyra i juicen eller?" Jag luktar i paketet. Det luktar jäst. Fyfan! Drack jag jäst juice till frukost ?!
Hahahha!

En till grej jag måste nämna var hur snäll hanna var idag, och gav mej en GUL klubba, ojoj, det är sånt man har vänner till... HAHA, kidding, men jäkligt snällt var det, och jag lovade ju att skriva om det så. :)

Ikväll är det först dans. :))))))) Uppvisning om 8 dagar. Jag dör lite. Och längtar lite mer.
Efter det kommer emelie och freedric hit, tjoho. :D

Jappjapp, nu ska jag.. fördriva tid.

puss



Kommentarer
Postat av: hanna

haha ;D

2009-12-07 @ 16:45:24
Postat av: Malin L

Hahaha (a) :DD

2009-12-07 @ 18:33:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0