juldagen

Godmorgon!
Läste nyss en del inlägg på bloglovin, och folk verkar ha haft en riktigt nice jul. :D Och kan ju säga att det har jag också! Vi blev mycket färrre i år än vi brukar vara, gick från ca 14 till 7 stycken. Men det gjorde inte så mycket sen iallafall, det var bara mysigt.
Kalle anka var lika bra som alltid, haha. Och julmaten, fyfan vad gott. Åt mej så jääkla mätt!
Sen fick man presenter, och jäklar vad snäll jag har varit i år? Hoho, fick en helt del jättebra saker.
T.ex.
* En rosa iPod nano med kamera. (!!!!!!!!!) ÄNTLIGEN!
* Förutom de tillhörande hörlurarna fick jag ett till par jättebra, som isolerar ljud utifrån och har grym bas :D
* Gossip girl box
* Tre Thomas Sabo smycken plus andra jättefina smycken
* Massa duschcremer, body lotions, nagelvårdgrejs, hårstylingssaker
* Presentkort
Med mera.

Är really nöjd. TACK!
Hoppas ni andra också hade en superbra julafton.
Förresten, shit vad folk blir snälla och vänliga och glada när det är jul. Även jag hehe. 
Ganska underbart tycker jag. ;)

Idag blir det mest att pyssla med julklapparna jag fått. Sen ska vi ut till min morbror och kusiner och folk och fira lite mer jul i efterskott eller hur man nu säger, haha.
Nu -> MUSIK TLL iPODEN!
Ha en bra fortsättning på julen!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0