I'm dancing in the room as if I was in the woods with you



summertimes, hjärta.


Tjo.
Gick från 8-4 idag. Hade digibild, blev äntligen helt klar med projektet. Men de redigerade bilderna är i skolan, så bildbomb kommer sen.
Hade även luciaövning, den gick väl rätt bra.. hehe.
3 dagar kvar nu!
Nu sitter jag och tittar på grejer på dance and gym shop. Nicenice. Vill helst storshoppa några tusen dansgrejer. Men nöjer mej med ett par tåskydd till tåspetsskorna. Mina tår dör lite av dom jag har nu, (vill inte vet hur gamla dom är) aj.
Lyssnar också på Dance, som jag laddade upp iförrgår. Oh my, vad fin den är. Vill bara dansa ut allt! Haha.
Ikväll ska jag färga håret, skönt att få bort utväxten! Sen ska jag kanske baka lussebullar, woho.
Mm, det var det, Notera att jag inte använde en enda smiley i detta inlägg! Haha, lite stolt.


Längtar till helgen.

puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0