Hej.

Underbar kväll igår. :')
Stack till avancia med två bruuuds, Ida och Malin D. Och vad vi dansade! Vi, hur säger man, vi "släppte alla spärrar" haha! Bra musik, bra sällskap, stort tomt rum, wohooo! Även Ida, som inte dansar på fritiden släppte loss och gav gärnet! Och jag troor hon blev lite kär i mina dansskor, haha. De magiska skorna!
Sjukt kul hade vi, måste göras om.
Sen gick jag hem. Det var en märklig syn.
Jag, påbyltad med maassa tjocka kläder, går mitt på den öde vägen, gör lite danshopp, har en Ålandsbanken ryggsäck på ryggen och sjunger högt.

Nu är det måndag, och det är sjukt mycket snö! Snöade hela dagen och antagligen hela natten. Jag är lite hyperlycklig över det. Vill bara kasta mej ut i snön och tjoa, heheee. En annan sak jag vill är att ändra bloggen! Ny header och sånt. Vill ha den lite vintrig. Jaja, har ju hela jullovet på mej så.
Idag ska jag till mormor&morfar, och baka julgodis. ♥ Haha, det är lite tradition. Mmmmmums.
Tar med kameran också. 
Och ikväll julfest, fy vad nice. :) Ska bli kul att se niornas program. Och att daaaaansaaa.

Japp, sist har jag en fråga till läsarna.
vet ni hur fan man gör bloggen bredare??
Har försökt med massa olika grejer i stilmallen, men inget ändras.
Och jag vill kunna ladda upp bilder som är större än 500, men så att hela bilden ändå syns..
Så jag skulle bli sjukt tacksam om någon kunnig skulle kunna kommentera och beskriva lite. :)

tack o hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror man måste ändra stilmall från början,vet du typ ha author;Pom du fattar...

2009-12-21 @ 11:21:08
Postat av: Hanna

Ingen aning, jag har också funderat på det... Har du kollat på designadinblogg.se ? Där brukar ju det mesta finnas...

2009-12-21 @ 12:30:19
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

Anonym: Okej, tack för tipset :D Tror jag ska göra det..

Hanna: Mm, det är så jäkla svårt! :P Jo, har kollat där, och följt anvisningarna, men dte funkar fortfarande inte, hehe.

2009-12-21 @ 13:08:44
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Ida

Det var så jääkla kul asså! :DDD och jag blev så in i piip svettig, haha ;p MÅSTE GÖRAS OM!!! och dina dansskor är BÄSTAST <3

älskar dig <3

2009-12-21 @ 14:22:13
Postat av: Malin L

Ida: Hahaha, oooohja! :D HAHAHAH, det är rätt de! ;DD JOHOODUUU, absolut! :D Hohoho, jadu, Ida+de magiska skorna = <3 ;D

älskar dej med <3

2009-12-21 @ 14:49:51
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror nog inte man far till AVANCIA och ser på dans, möjligtvis Alandica*

2009-12-22 @ 15:34:55
Postat av: Malin L

Anonym: HAHA, för det första, vi SÅG inte på dans, man kan nog mera säga att vi UTFÖRDE dans ;) Alltså dansade som dårar. För det andra, så går det hur bra som helst att dansa på AVANCIA, just där vi var. Finns nämligen stora tomma rum där.:P

2009-12-22 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0