fniss

Hej, dåligt med aktivitet idag/igår, jo. :) Men men.
Har just kommit hem från dansen, ätit och duschat. Dansen var kul men
1. Jag tror att min lilltå lider av fetmaproblem. Helt jävla översvullen!
2. En skinnflik är borta från översidan av min stortå = kan knappt gå för tillfället.
3. Mina fötter gör allmänt asont!

Så underbart är det med balett :) Haha nej, det är underbart, bara det att mina tåskydd är helt nermöglade. Okej inte riktigt, men utslitna är dom.
Annars gick det bra , förutom att jag föll, haha. Celinda och jag har bäst humor. :) Celinda är allmänt supersöt också om ni ville veta. :) Hihi, ditt inlägg gjorde min dag! :D

Resten av dagen har varit nice. Hk, haha jag trodde att vi skulle få nån jävla kött-frukt-soppa, det var ju nåt med mangochutney, men det vart skitgott!
På religionen dog jag lite. Höll på och garvade lite med ida och saine tror jag, så säger sune nåt i stil med:
- Alltså, det finns ett fenomen. Och det märkliga är att det är bara ni tjejer som har drabbats av detta fenomen. Alltså ingen egenskap eller så, utan ett riktigt fenomen! Vet ni vad jag menar? Ni fnissar ju! Bara ni kan det!
Fnissa!
Och såklart bröt jag, ida, saine och malin d ut i världens största fnissattack, som en liten ofrivillig demonstration på vad han menade. Och sune bara: - JUST SÅ! Fortsätt bara!
Och vi fnissade så vi dog! Det gick inte att sluta! Hahaha!

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta hand om mina små tår, haha.
Ska langa lite pics sen också.
Ha det,
puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0