femteitolftetvåtusennio

Gomorron :D
Jag säger bara, nervöst sammanbrott igår alltså. ERIK OCH TOVE HÄNGER LÖST? Ursäkta men, hur i helsike går det till ?!
Min två absoluta favoriter som jag har haft sen starten nästan.
Buhu :( Men då tyckte iallafall jag att det var bäst att erik blev kvar. Han gjorde Run to the hills så sjuuukt bra! Men neeeej, toooveeeee :((((((
Jajja, that's life.
Ibland får jag känslan av att tove och (speciellt) erik alltid har varit nästan för bra för idol.
Okej, sluttjatat nu. Calle är också skitbra. :)
Haha, och cirkus möller, ojoj, sean banan in my <3

Idag ska jag vara med idapida, det blir säkert stan och sånt. :)
Ikväll ska vi till janke,eva och viktor. :) Kommer du också att vara med hanna? :p
Jeppjepp det var det, skriver senare idag igen i guess. :)
puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var det värsta, det visste jag inte ens om :P Hade de berättat det hade jag ju haft en ursäkt att slippa jobbets julfest! :P är rätt så säker på att ni kommer ha det mycket roligare, det brukar ju kunna bli rätt spännande ;)

2009-12-05 @ 14:17:33
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

Haha jaså inte? Ajdå, va synd! Hahahah, jaa det brukar ju det ;D Singstar och grejer, :DD

2009-12-05 @ 14:58:58
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0