hello

Aaah jag älskar min iPod. Och jag storälskar gossip girl!
Dom två sakerna fick typ hålla mej sysselsatt igår.
Plus att vi var ut till morbror och kusiner och folk. Det var mycket trevligt. Träffade gullebebiadrian. Han ville bara springa upp och ner för deras trappa, typ 1000 gånger! Så jag fick springa med och hålla honom i handen, naaw.
Sen fick jag välja en tröja också, i julklappp. Naaajs.
När vi kom hem såg jag på morden i midsomer. Fyfaaaan haha. Det har aldrig varit så läskigt. Om ni undrar.

Nu ska jag glo på gossip girl i think. Idag blir det nog kanske vara med ida eller nåt. :)
Ikväll kommer massa filmer på tvn. Kanske bara blir hemma och chillar och tittar på dom / gg då. Får se.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0