täby

Hello.
Sverige var bra, riiktigt jävla bra.  Hittade julfestklänning, nån tröja, träningsbyxor (ÄNTLIGEN!! Mina gamla är.. finns inga ord) , smycken, underkläder och en hel del presenter! Är nästan klar med all julklappshandling nu, fyfan vad skönt.
Och är duktigt nöjd med min julfestklänning. Kan ju säga att den är "typiskt malin" , haha.
Fredagkvällen var rätt trist, det discot alltså, HAHA. Mer säger jag inte.
Sen gick iallafall ida och jag hem till henne, och det var allt började slira. Sen slirade det lite allmänt jättemycket för ida hela lördagen också. Haha.
Men, humorn alltså. ♥
Ida: - Åh, neeeej, fyfan vad hungrig jag är, åh, LA FRADO!!
Haahaha, vi har nämligen en favoritrestaurang i täby som heter forno romano, vete fan var ida fick "La frado" ifrån, haha!
Sen när vi satt hemma hos henne, helt tysta, så mitt i allt:
Ida: - Jag vill shoppa på hm, där är det billigt och bra.
Hahah, helt jäkla random bara.
Sen på bussen i sverige hittade vi på så otroligt smarta julklappsrim. Ett exempel:
- Med den här kan du fixa och trixa, och jag åt glass igår.
HAHAHHA!
Sen snöade det också, tjoho. Underbart med julfeelings.
På lördagnatten sov ida hos mej, då slirade det ännu mer, hoho.
Idag var vi till kyrkan, suuuuck. Har vart hälften av alla gånger nu iallafall!
Snart ska ida och jag ha tomteverkstad. Tummen upp.
För tillfället sitter jag och stres-syr mina danskläder! Första gången jag inte gör det ca 5 minuter före genrep!
Läste ellas blogg nyss, och blev insprirerad, så nu går jag runt här och skriker "Roooaaaaahh!", vill ni veta varför, så kom på dansuppvisning. ;)

Haha, men bra helg har jag haft, och den är inte slut än. Det är ju förfan lucia idag också! Yey :D
På tal om ingenting, tur att erik vann! Calle var också bra, men han gjorde inget sånt där jävla DUNDER framträdande, det gjorde erik: Show must go on och Run to the hills.
Men han var värdig tvåa, helt klart! :)

Nu ska jag bjuda på lite usla bilder också. :)


  

ja, såhär kan det gå. Andra gången ida och jag ser en kändis i täby, yey!
För er blinda, det är idoljurymedlemmern, Andreas ... Carlsson? 
Bara liiiite suddig, men fy vad nice iallafall ;D

 LA FRADO! Haha, skämt åsido, forno romano är bäst. :)

 




Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad länge sen det var jag var i Täby! Si så där 6 år sen kanske... Började sakna det lite nu :)

2009-12-13 @ 21:45:20
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin L

Haha, shiiiiiit! Kanske dags att åka dit igen nu då? ;D

2009-12-14 @ 14:30:35
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0