"Är du i form Paulo?" "Ja förfan, jag föddes i form!"

Tjo.
Idag va det lucia i skolan, riktigt kul var det actually :D Men shit vad nervös man var!
Försökte iallafall smila under "uppvisningen" så får väl hoppas att jag.. gjorde det, haha!
Julia och saine var duktiga också :D
Jobbigt bara att stiga upp kvart över 6 imorse. Det var iallafall rätt kul när man väl kom till skolan. Jag och malin d sprang runt på gården i våra luciaklänningar lite "uppdragna" hahah!
Haha, tycker förövrigt att hela luciagruppen är riktigt bra ;D
Senare på dagen var vi till alandica och lyssnade på Paulo Roberto (stavning?). Han var skitbra!
Man ville inte missa ett ord han sa, och ja jävlar vilket liv han har haft! :O Snygg var han också, heeehhh.
Och rolig, haha "bring it on, din jävla räka"
Sen "råkade" vi söla lite, nä men allt vart lite fail, så vi kom en halv timme för sent tillbaks till skolan. SNACKA om utskällning! Jag dog lite. Fyfan, haha.
Sen efter skolan var det spårning i kyrkan, haha. Suck. Sen stan lite snabbt.
Efter det for jag och ida hem till henne och lagade middag, jättegott (gokk) vart det!
Nu fixar vi oss lite, och senare kommer saine hit. Sen ska vi och kolla det där "discot" haha.
Imorgon blir det tääääbyyyyyyyy (y)
Med idapida. ♥ Här ska shoppas! Sover hos henne inatt också. :) 
Så räkna inte med uppdatering förrän på söndag eller kanske lördagkväll. :)
Jappjapp, ha en bra fredagkväll! :)
Pusss

me right now haha, första gången malin använder en webcam typ (a)
ni vill inte se flumpicsen (A)






Kommentarer
Postat av: bondjeeveln

sötnos !

hahahah, jag failade liite på lucian asså (a)

HAH, och sen killarna som tog samma vers igen..

herregud asså. men det var sjuukt kul :)

2009-12-11 @ 21:44:54
Postat av: Francine

Jo! ni alla var jätte bra!!! :)

söta bilder! :)

2009-12-12 @ 12:09:47
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin L

Bondejeevel ;D : Haha, näe med taack! Du är :) Hahahah, men äh, det va inte så farligt ;D Hahahaha, mhm, dagens bästa ;D

Francine: haha taack, ni med! :DD

Hihi neeeeej! Men thx :D

2009-12-13 @ 11:56:29
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0