hej

Okej, skolan börjar snart, sommarn är slut snart och jag har inte hunnit med allt jag skulle göra i sommar, och faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
ångest ångest ångest.
Det här känns inte bra. Hehe.
Men iallafall är jag hemma från stugan nu, och far inte dit igen före skolan ha börjat. Det var rätt chill där.
Bara kunna gå runt osminkad och ofixad och inte behöva göra nåt alls förutom att bara steka 8D
Och nu är det slut på det med.
Det här är nog det deppigaste inlägget på hela sommarn. Men vafan, det är ju mer än en hel vecka tills jag börjar skolan, waey. Så nu ska jag inte deppa mer :D
Mina hm-kläder har kommit nu, det är nice det. Och så sverige i övermorgon.
Igår fyllde pappa år och dagen före fyllde angelica år, hon är äldre än pappa hahaha ;D Grattis till båda iallafall!
Och ny header har jag igen, (: Måste dock erkänna att jag snodde min brorsas tröja på ena bilden (AA)
Och på tal om martin har vi haft sjukast humor på stugan.
Malin: (på finlandssvenska) - Du ser ut som en nyfödd mört.
Martin: (också på finlandssvenska) - Du ser ut som en gammelgädda.
Sen ser han lite ut som en urkarvad avokaaaaaaado också.
Ni får ursäkta min märkliga humor.
Jajo, idag ska jag va med ida! Yes! Hundra år sen ;( 
Borde kanske berätta vad jag haft för mej på stugan. Simmat som en dåre. Haha, kan upplysa att jag lyckades göra typ en dykning från flotten fast baklänges! Man liksom står med ryggen mot vattnet, böjer sig bak och plumsar i på ett mycket vackert sätt 8D Hahah.
Just nu sitter jag och lyssnar på mycket bra musik, borde ta och ladda upp lite så ni får ta del av dom braiga låtarna ;) Men det gör jag nog senare.
Okej det här blev ett helt sinnessjukt inlägg, men det borde ju passa mej då (a)
först låter jag helt självmordsbenägen och sen som att jag är världens gladaste. Hm.
Men men, nu ska jag ta och försöka få ett slut på det här inlägget. Haha.
puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0