i <3 london

Jag har så mycket att skriva om så jag vet inte ens var jag ska börja.
Men vi kan ju starta med ett hej :)
Jag har haft det bäst. Helt klart. Bäst. Fyfaaan vad kul det har varit, jag dör av saknad. 
Första gången man är i london gillar man det. Andra gången man är i london älskar man det :)
Okej ska berätta lite, på torsdag morgon när skolan skulle ha börjat for vi till sverige. Va i stockholm lite och sen ut till arlanda, han som jobbade i passkontrollen var världens största biaatch, haha ;D  Sen flyg till london, och direkt till en restaurang. Satt där och babblade med ia :D Hon hade lite rapporter hemifrån. VI FÅR JU FÖR FAN BÖRJA 10 i 10!!! OCH JAG MISSAR INTE SKOLFOTOT!! Låter lovande. Riktigt lovande. ;)
Annars, så har jag lyckats göra bort mej i london också, as always ;) Tillexempel när nån som jobbade på hotellet av ren artighet sa till mej "Hello, how are you?" Så fick jag nån blackout, så det enda jag fick fram var " Hello .. Hehe .. hehe.." Hahahah, "I'm fine" fanns ju inte i min hjärnas ordförråd just då.
Jaja, nästa dag var vi till madame tussauds, ni vet muséet med vaxdockorna. Hade likadana brillor som tom cruise, posade med zac efron och svarade i telefon åt barack obama, haahah! Bilder kommer. Det var iallafall jävligt kul.
Sen vart det vandrande i affärer woho, london har allt. Sen åkte vi på sightseeing 8D Men vi måste hoppa av, och sen failade allt, så vi kunde inte åka resten av turen. Det gjorde vi på förmiddagen nästa dag istället, och såg bigben, london eye, tower bridge (vi åkte över den också :D) och lite sånt. På eftermiddagen var det musikal, nämligen lion king! Var och såg den förra året i london också, men jag kan bara säga, man tröttnar nog aldrig på den! Så underbart bra.
Sen vart det lite vandrande i affärer på oxford street, bästa shoppingplacet i europa, inte för att jag har vart på alla, men vi säger så ;) Men så mycket shoppande vart det inte ;( Hittade världens bästa affär, river island, och världens finaste linne  ;( ångest över att jag inte köpte det..
Sen var vi också till typ ett av dom största shoppingcentren i europa. Harrods. Lite lagom dyrt. Vad sägs om en mössa för 120 pund? 
Sista dagen i london gick vi till buckingham palace, där drottningen bor.
Sen vart det flyg tillbaka till sverige. Efter det vart det flyg igen! Hem till mariehamn, hihi. Det var världens minsta, man kunde inte ens stå rakt i det. Jag dog. Lite lagom asigt joooo. Men fin utsikt var det ju :)
Nu har jag duschat och ätit. Imorgon blir det min första skoldag i åttan.. Hm. Alla andra är väl redan vana med allt, och jag kommer stå där som ett fån och fråga om allt. Heh. Skolfoto är det också. Ohmy. Vad ska jag ha på mej? Måste öva på smile framför spegeln (a) Haha. Men fyfan.. Skola. Vardag. Sommarn är slut. Jag har fortfarande tankarna i hjärnan, "håll ut, snart är det sommarlov!" Nu då? Snart är det .. höstlov? Suuuuuuuuuck.
Vet inte hur jag ska överleva, men man får väl bara bita ihop.
Imorgon är det dans igen! Hohoho nicenice, hoppas bara vi slipper träna till la voix igen, det gjorde vi i onsdags.. Hahahah.
Och just det! INGEN SVININFLUENSA!! Vad jag vet. Pappa däremot verkar ha förkylning pågång. Shit. Haha. Ni skulle bara veta hur vi har drogat desinfektionmedel i london, ooooooojoj.
Haha, men jao det var resan det. Finns så otroligt mycket att berätta, men då tråkar jag nog ut er ;) Om jag inte har gjort det redan höhö. Men imrogon kommer nog bilder :))
Imrogon ja.
Skola.
Hujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

hade fint, pusshej

Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj! Det ser ut som att ni hade det fint i London :) Låter riktigt nice! Vi får börja skriva till varandra på engelska så vi slipper pinsamma black-outs... ;) Just nu får jag iaf mycket träning, för Fittsy är här på besök en vecka! Du kan ju kolla in min blogg om du vill se lite mera bilder och jox av vad jag pysslar med här uppe... Farmor tyckte jag skulle börja blogga... så nu har det blivit några inlägg ;)



Ha det bäst! Och lycka till i skolan... jag ska ut och vandra i regnet idag... ser redan fram emot att mysa ner mig i tältet med en bra bok...



Kramar!

2009-08-29 @ 09:38:04
URL: http://sarapaaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0