slir

Helluuu (som rickard säger, haha)
Igår kväll var jag då med ida, vi cyklade runt lite haha, köpte godis, och sen till bp. Där träffade vi kajsa och felli, och sen kom också malin d. Vi stod där hela resten av kvällen och snackade, mycket trevligt :D
Idag slirade det ordentligt, haha. Jag har flabbat som en jävla dåre. Och jag och saine har nån jävla snuva, så vi har gått omkring och frustat med öppen mun för att få luft hela dagen. Sen snorade vi ikapp på samhällan eller när det nu var, lät som elefanter :D
Idag var typ nån skolfredsdag , och passande nog (och helt av slumpen!) hade både jag, ida och kajsa smycken med piece märken, haha :D
Och ofelia fyllde år idag också, grattis :)
Efter skolan var jag till stan med ida, saine och kajsa. Vi gick runt och träffade folk, satt på koti pizza och käkade godis. Nicenice.
Nu ska jag till stugan.. Blir där hela helgen. Men blir nog rätt chill ändå, jag är faktiskt en chillbacill. Och saine är en chillpupill. Och ida är en chillkill. Hehee (((:
Och så måste jag bli frisk. Bluuuääää. Tänker simma ändå jag, hur kallt det än är. Kanske (a)
Men nu måste jag packa, ha det bra i helgen alla :D
skriver på söndag.
pussss

  

"jag har tråkigt bilder" från stugan bara, ehhh.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ah Halli Hallo :)

Kollade in din blogg, och den är väldigt fin, och najsiga bilder. ;)



Küsschen, Matilda.

2009-08-30 @ 12:25:12
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: Malin

Heejjs, tack så jättemycket :DD ! Kul o höra ;)

Kommer inte in på din blogg, vet inte vad som cpar men, ska försöka igen , hehh.

<3

2009-08-30 @ 18:20:17
Postat av: Matilda

Haha okeeyy, :P

2009-08-30 @ 19:24:00
URL: http://www.erikamatilda.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0