i forgot to say out loud how beautiful you really are



Please don't leave me fast (enligt mej ännu bättre) remixad. Min droglåt för tillfället.

Jäjjä, dans har det varit nu. Ohshitt vi gjorde minst 42miljarder piruetter. Typ. Huvudet snurraaaaaar.
Det är svårt faktiskt. Eller jobbigt. Eller vad man nu ska kalla det.
Men dans är bäst iallafall :) Ifall nu nån har missat min åsikt :)
Imorgon är det digibild. Vilket påminner mej om skola. Vilket påminner mej om läxor. Vilket påminner mej om att jag borde göra framsida till min kalender. Vilket inte påminner mej om finska. Men nu ska jag läsa finska iallafall.
Jag är lite knas i huvudet.
Måste bero på piruetterna

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hah, skola jaa.. det är jobb. ._.

Och jag går på spanska :O

2009-08-31 @ 19:51:31
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: Francine

Ja skit herreguud va vi gjorde piruetter!!! ja e fortfarande typ helt snurrig i huvet! haha XD

2009-08-31 @ 20:39:22
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: edvin

ja fick fan 8a i finska D: uncan! film! se!^^

2009-09-01 @ 19:26:09
Postat av: malin

matilda: Ja uuuusch :s Oj gör du ?? Omg.. :P är det kul ? Hehe :b

Francine: Ja omg! Hahahah mm, det är helt äckligt x)

Edvin: Bravo! keej ? ^^

2009-09-01 @ 19:35:55
Postat av: Matilda

Spanskan idag var kul :)

Men det är inte kul om man får läxor, haha x)

2009-09-01 @ 20:30:52
URL: http://www.erikamatilda.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0