första skoldagen



i <3 my tröja ::))))


Hej alla (:
Nu är första skoldagen avklarad. Puh. Vet fanimej inte hur jag ska orka igenom hela 8:an. Jaja, överlevde ju 7:an så .. (;
Dubbeltimmen i syslöjd fick mej däremot att börja tvivla på det där med att överleva..
Annars har vi inte gjort så mycket. Har enorm londonabstinens, goooooooosh vad jag saknar det!
Kul att träffa alla igen var det ju iallafall. haha och våra nya skåp, det lär bli jobbigt. När jag kom från tyskan marcherade jag rakt mot våra gamla skåp, stannade framför dom undrade vadfan alla 7or gjorde där. Tills jag kom på att vi har våra nya skåp i andra änden av skolan. Fan vad pinsamt! Haha.
Nu om en stund ska jag på dans :)
Efter det blir det nog chillande den lilla resten av kvällen.
Och imorgon upp 7 igen. Ohmy jag vill inte!!

Skriver igen senare tror jag,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0