dagens planer

Hejs (:
Åh fan, vaknade klockan 9 av att telefonen ringde .. Suck säger jag bara. Men men.
Idag händer inte mycket alls. Orkade aldrig packa igår, så det får bli idag. Har iallafall skrivit en lååång lista. Jag <3 listor alltså, haha jag skriver alltid ner massa saker.
Och idag är det dans från lite före 5 till halv 9 , woho.
Och fan, jag är skillad. Måste ner till morsans jobb före det, och lämna hennes cykelnyckel som jag råkade ta igår. Hehe.
Och så måste jag ju ha en skolkalender! Som jag inte har hunnit skaffa ännu. Fan. Men kan ju köpa i sverige .. Fan vad jag skjuter på det där. Nu ska jag laga mat. Om nu att fixa korv med bröd räknas som laga mat. Haha.
Skriver igen senare.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0