Påsklovet

Hej! 
Jag har kört på med vardagen här i Stockholm i snart en vecka nu, men innan jag skriver om det måste jag bara redogöra litelite för mitt påsklov. Det var nämligen så jäkla fantastiskt!! Inledde det dock med att vara sjuk, men efter ett tag repade jag mig och hade några riktigt mysiga, lediga dagar här i storstan. Efter det var det dags att bege sig hemåt mot favoritön för ytterligare några lediga dagar. Hade dessutom Martin med mig, så mys. Vi lagade drömfrukostar, var ute i solen och kollade en massa serier. Riktigt skönt var det att bara glida runt utan planer och måsten. Efter att han åkt tillbaks till Sverige hann jag även med att träffa en massa vänner jag saknat, vila äääännu mer, morgonträna med Ida och Melle, bruncha på Tsarevna och ha världens roligaste förfest+utgång!! Länge sen jag hade så kul, det var så härligt att träffa en massa vänner man inte sett på länge, dansa till gamla flashbackslåtar och dessutom var det ju otroligt kul att kunna slira runt på Arken med min lilla men numera 18-åriga bror haha!! Riktigt tippetopp vart den här påsken alltså. Avslutar med lite bilder på tyvärr inte allt, men det mesta av detta härliga lov. 
 
 
 
Snapchatten är, som ni ser haha, snodd från Ida!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0