18e mars

Hej! Ny vecka, nya utmaningar försöker jag lite hurtigt intala mig själv. Men, truth is att veckans utmaningar varit lite väl jobbiga för att inte framkalla lite psykbryt haha. Älskar mina skolor men ska ju inte ljuga, det är tungt som fan ibland. Att vara på Balettakademien i Stockholm och försöka prestera tillräckligt bra inom dans är fan minst lika tufft för psyket som för kroppen och man känner sig ju inte alltid så jäkla grym direkt. Nä, det är mycket press från båda skolor nu och jag är trött. Fortsätta kämpa arslet av mig tänker jag ju dock göra!!
Tur att helgen varit rolig som tusan i alla fall! I fredags hängde jag med Helena och hennes kompisar på någon bar där det dracks öl och spelades Yatzy haha! Lördagen tillbringade jag med Saine, vi hann med allt från att sitta i solen i Gamla stan och laga middag till att träffa en massa sköningar och dansa hela natten, riktigt rolig kväll! 
Veckan som håller på just nu ska jag ju dock inte bara klaga på heller. Mycket dans har det hur som helst varit, ofta är det extrarep innan vi börjar samt efter att vi slutat, så dagarna blir långa. Idag hängde jag med Leila, så kul att träffa den bruden igen!! Nu ligger jag strandad i sängen, så trött att jag får nåt fel, ska sova snart och sen racea igenom torsdag och fredag innan det är dags för en efterlängtad hemfärd till holmen!! 
 
 
 
 






 
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Du är så duktig Malino!!! Kämpa på! Pöss pöss!! <3333

Svar: Men åh gullisen!! TACK fina du, blir så glad av din pepp!! :D PUSS <3 <3 <3
Malin

2015-03-19 @ 09:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0