This time I will be louder than my words

Tjena! Tänkte undvika alltför mycket text här nu och dra lite bilder mest (som jag dock ej heller har så mycket av), men kan ju i alla fall börja med att konstatera att jag kommer börja min civilingenjörsutbildning inom Energi och miljö på KTH i höst!!! Är så jäkla taggad, och livrädd. Vi får se hur det går men ska bli kul!! Tycker jag just nu i alla fall. Annars har jag mest jobbat, 6 dagar förra veckan osv. Och hängt med världens finaste vänner och sådär på kvällarna, åh. I helgen firade vi Emma 20 år ute på hennes stuga, sjukt nice var det så jag kan bara tacka och bocka ännu en gång för det. Brunch på Garden hanns även med under helgen, GOTT säger jag.
Nu ska jag fortsätta jaga nytt boende i Stockholm och så småningom sova för att förebygga sömnbristen jag befarar att lär uppkomma under Rockoff och så vidare. Ha det så bra!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0