No time to pretend, dust off and try again

Heej! Trots att jag sitter ensam på Rosella och fruktar för mitt liv (jamen inte är det väl bevisat att man inte kan avlida av tristess) och allting här i livet kanske inte alltid går som man tänkt, är jag ändå på så jäkla, konstigt bra humör just nu. Har haft en så rolig vecka! I fredags fick jag träffa saknade Ebba som var en sväng via Stockholm, så kul att catcha up med henne! Lärde mig käka sushi också typ, varför har jag inte fattat tidigare hur gott det är?! På lördagen var vi några från klassen på korridorsfest på Stockholms uni, var både så jäkla rojsigt och så jäkla nice haha. Hade hursomhelst riktigt kul vilket resulterade att jag inte kom hem förrän klockan sex på morgonen, vilket kanske inte var det mest briljanta ändå. Detta eftersom jag jobbade över 10 timmar på söndagen, kom hem kl 1 på natten efter det, hoh. Jag och en till från klassen var och jobbade i Globen där Idols casting ägde rum!! Var en så jäkla cool upplevelse, fick träffa programledaren och intervjua deltagarna bl.a haha. Så trots att jag knappt mindes mitt namn efteråt på grund av tröttheten var det ändå värt. Sömnbristen har dock fortsatt, hela denna vecka har vi haft massa extrarep på dansen vilket innebär uppstigning klockan sex varje dag. Det börjar dra ihop sig till föreställningar och auditions, ganska jobbigt. Men utöver det börjar jag komma förbi min svacka och kan återigen känna att det faktiskt är helt underbart att få dansa så mycket som jag gör. 
Nu väntar dock paus från skola och Stockholm för nu ska 10 dagars påsklov firas hemma på Åland!!
Ha det så bra!

Alltså hahah denna ytterst oklara bild (japp och jag fixar med håret som vanligt) är den enda dokumentationen från lördagen, tackar i alla fall Helena som jag fick sno den av 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0