I will wait for you

Hej! Livet rullar på. Hade en helt underbar helg förrförra veckan, åh. Skördemarknad hemma på holmen med saknade Janina och Hanna (hehe Hanna hänger jag ju i och för sig med i Stockholm också men ändå), catch up med familjen och en maassa mys. Skolveckan efter var ganska fullspäckad, hann med kontrollskrivning, två labbar, timmar av rapportskrivande, mer pluggande och såklart en massa dansande. Kontrollskrivningen var i matte så inga större problem där, fysiken och kemin som är på kommande lär jag dock få plugga lite mer på.. Förövrigt så kom, som på så många andra ställen, hösten även till Stockholm förra veckan. Har längtat så länge efter gula löv, mulna dagar och massa höstmys men förra veckan gick jag mest och svor och förbannade mina genomblöta skor och mitt söndriga paraply haha. Nåja, förra helgen var så sjukt fin den också, spenderade den hos Niko i Göteborg. God mat, mojs, rundtur i city (bl.a till Universeum, SÅ COOLT, nörden inom mig jublar), filmtittande osv hann vi med, helt underbart. Var riktigt tungt att säga hejdå och åka hem till Stockholm sen dock, åh. Senaste veckan har i alla fall gått sjukt snabbt! I måndags promenerade jag runt på Kungsholmen med Hanna och i onsdags hängde jag med Saine hela dagen, såå kul!! Nu är det helg och jag försöker vila så mycket det bara går. Ganska trött efter gårdagen, som dock var riktigt rolig! Vin hos Anton följt av oktoberfest på KTH bestod den av, bra kväll! Nu har jag städat samt kollat 5343 PH-avsnitt haha, strax ska jag bege mig mot stan för att träffa Emma, ska bli så härligt med en lugn kväll med massa catch up bara.
 




 
 


 





 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0