Livet på senaste

Länge sen igen nu, som vanligt. Jobbar fortfarande på som fan, men i helgen har jag varit ledig i alla fall. Tycker om mitt jobb, mina sköna kollegor och att springa runt bland alla mina fina blommor haha. 
Förutom jobb och kneg har jag hunnit med massa annat på senaste tiden, lite för mycket kanske. Vet inte om jag inbillar mig men känns som jag börjar få tillbaks mina gamla älskade utmattningssymptom.
Förrförra veckan var hursomhelst helt magisk. Dansgala, det bästa i hela världen. Och denna, min sista någonsin, blev faktiskt långt över förväntan till och med. Var som en dröm hela kvällen, kan inte fatta att jag har turen att ha nåt sånt här i mitt liv. Som gör mig så lycklig, som ger mig så mycket. Så mycket liv, energi, kärlek. Som får mig att kämpa så hårt, som får mig att hitta mig själv, hur vilsen jag än är. Finns vissa tillfällen, då jag står på scenen framför ett hav av människor, bländad av strålkastarna, när jag bara känner att nu. Det är nu jag lever. Allt annat kan fara åt fan, detta är vad jag gör, detta är vad som spelar nån roll. Och nu ska jag ge allt jag har och lite till för detta. Tårarna rann när veckan var över och jag insåg att jag hade dansat min sista dans på Alandica. Tränat för sista gången med min grupp. Blivit instruerad för sista gången av min underbara tränare. Herregud finns inga ord för hur ledsen jag är över att lämna det som varit mitt liv i 11 år. Men dansen i sig tänker jag aldrig lämna i alla fall, det är ett som är säkert.
Hoh, nu blir jag helt lipis igen. Över till något annat. Sen senast har jag hunnit med att käka middag med Hanna och Janina, förfesta i Hannas nya fina lägenhet, dra några utgångar, vissa mer lyckade än andra. Har haft en så jäkla mysig vinkväll en torsdag med Celinda, solat och catchat up med saknade Ronja, köpt studentmössa, mojsat med Isac, garvat med Saine och hängt hos Anna med lite fina brudar. Fytusan vad mycket roligt jag hunnit med inser jag!! Senaste helgen var heeelt i en klass för sig den med men den får jag berätta om senare för nu blir detta inlägg för långt och jag måste rusa!! Ha det!
 
 
 

Hahaha alltså detta!! Nörden inom mig jublar

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0