8/5-2014

Hej! Livet flyter väl på. Ibland lättare, ibland svårare. Denna vecka är årets mest hektiska vecka på Rosenblads, så har fullt upp och jobbar för det mesta 8-10 timmar om dagen. Men är bra, tiden går så jäkla fort nuförtiden. Har blivit frisk från en skitjobbig hosta, så kan äntligen dansa ordentligt igen. Älskar dansen, blir helt HOOOJOJOJ!!!! Vill så gärna fortsätta med det på ett eller annat sätt när jag flyttar. Gjorde min dag igår att bara veta att balett väntade senare på kvällen. Vad mer då. Jag är riktigt trött. Fysiskt och psykiskt. Denna holme slutar aldrig förvåna mig heller, jag vill bort nu.
Nåja, ser i alla fall fruktansvärt mycket framemot helgen trots att den inte innebär någon ledighet. Två bästisar kommer hem från Helsingfors, det ska mojsas, det ska festas, osv. Blir så bra det. Sen ska det dock sys danskläder också.... Haha, årets största fasa, varje gång. Kan ej sy. Men dansgalan närmar sig och scenkläderna måste bli klara. Blir spännande att se. 
Nu ska jag käka och sen hänga med lite fina, ha det bra!
 
 

Mojsade med Mossan


Var snitsig i min regnjacka (strl xxl) på jobbet


Mer mojs, hos Ida denna gång

 
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Vi måste ses nån dag!! :) du kan väl ta med dig buddhan nån dag o köra en liten roadtrip ut till hammarlands skogarna ;)

Svar: jamen seriöst JOOOO!! Har pratat med Emma, vi ska fan göra det snart!! :)
Malin

2014-05-08 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0