Lättad

Hääj! Sitter hemma och bara njuuter. Alla obligatoriska studentprov är nu skrivna och spanskan jag skriver på måndag spelar ej så stor roll. Haha, det är en konstig känsla. Jag har varit livrädd för studentproven sen jag var liten typ, trodde de skulle vara helt omöjliga att överleva, men visst gick det ju rätt bra ändå. Igår var det mattestudent som gällde, valde att skriva korta och inte långa. Är verkligen tacksam att jag ändå har lätt för den matten, var inte så mycket problem med den alltså. Resten av eftermiddagen var jag ändå helt slut, låg i soffan och halvsov. Men efter en ordentlig middag (vilket var så GOTT, inte käkat nyttiga och bra måltider på vettiga tider på så länge nu) och en jäkligt jobbig träning mådde jag prima! Är världens bästa att få träna efter studentprov, kroppen bara skriker efter att få röra på sig haha. Idag gör jag inte mycket. Lagade plättar åt mig och Mike imorse, nu är jag hemma och chillar. Har storstädat och dammsugit och haft mig. Ska ta det lugnt nån timme till innan det senare är dags för dans. Är nästan konstigt att vara hemma, har bott hos Micke sen i söndags haha. Så blir det när det är smittor i huset + hypokondrisk Malin + ingen lust att skriva prov och vara jättesjuk. Nu ska jag kolla på nya favoritserien, Orange is the new black. TACK Lollo för tipset!!!!
 
Två från världens bästa dag, åh jag saknar det. Understa är Annas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0