27e mars

Tjo! Länge sen jag skrev nu. Har i alla fall hunnit med en del sen senast. I helgen myste jag med Emma och Saine, jobbade, firade fina Celinda och drog en liten utgång. Var en riktigt bra kväll, tack Celinda! Söndagen var så jäkla seg, som alla söndagar känns nu för tiden. Förstår ej. Jag brukar aldrig ta powernaps nästan, är fan nästan emot dem för de ger mig ångest (som allt annat haha) men i söndags låg jag fan i sängen två timmar i sträck och halvsov/degade/vred mig/usch. Haha. I måndags skrev jag SISTA STUDENTPROVET!! Spanska var det som gällde, och det gick nog okej tror jag. Så det var det, nu taggar jag att köpa mössan hihi. Har även hängt med Fredric, mojsat som valigt och jobbat i veckan. Varit både på Rosenblads nya butik i Maxinge (åk dit, superfint!!) och vanliga affären. Idag jobbade jag utomhus hela dagen, kunde ju inte fått en bättre dag denna vår att vara ute på i alla fall, var så himla skönt med sol och värme. Idag är dessutom en stor dag, min fina lillebror blir 15 år!!! Stort grattis till världens bästa Marty♥ 
Imorgon kommer bli en jobbig dag. Håhå vill bara hoppa lite fram i tiden. Roligt blir i alla fall en liten uppvisning vi ska ha på dagen! Sen imorgonkväll går båten till Tallinn, är alltså dags för karonkakryssning i helgen! Det ska nog bli bra, har nojjat i 46 år men vafan, vi ska ju ha skitkul!! 
Nu ska jag ägna sista timmarna av denna kväll åt att kolla på Suits, ha det bra!
 
 

Haha, alltså dom där tjejerna!! Och KOLLA Celindas lilla voffsing, får ju nåt fel

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0