16:04

Hej! Helgen har varit lugn och skön, riktigt välbehövligt. I torsdags promenerade jag runt i Östernäs och Västernäs, blev helt slut av lycka haha. Har typ aldrig varit med om så mycket vårkänslor, det var ju helt sjukt fint!! Plittplatt vatten och solsken, åh. Har även hunnit fixa lite ärenden, hänga med fina vänner, ett träningspass följt av genrep med Dunder i Baltichallen och en typisk fredagsmyskväll med tacos, Let's dance och godis hemma hos Micke hehe. I lördags fick jag min födelsedagspresent av Ida, nämligen brunch ute på Havsvidden! Även det var helt fantastiskt, var så sjukt fint där ute och herregud så gott!!! Och jätteroligt som vanligt att få hänga och catcha up med min bästis. Efteråt for jag direkt till Baltichallen för att uppträda på Ålandsmässan, lika kul som vanligt! Resten av lördagen chillades bort helt, var snabbt med Emma och kikade lite på Jikkens match, utöver det såg jag mest på serier och tog det lugnt. Slocknade vid halv 12, en lördagkväll hahah..... Aja var ju skönt som fan. Väcktes nån timme senare då min finis kröp ner bredvid mig, bästa som finns. Idag har jag sprungit, hör på det då. Har hatat att springa halva mitt liv typ. Men har på nåt sätt kommit igång med det på senaste tiden. Inser dessutom att jag är så illa tvungen, då jag redan nu känner att en dans vi ska uppträda med om två månader kommer bli riktigt, riktigt jobbig annars. 
 
Och häär är lite olika bilder från senaste


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0