Gotta stay high all the time

Förrförra veckan drog jag en sväng till Sverige i några dagar. Första dagen kollade jag och mamma och pappa på olika eventuella framtida hem åt mig i Stockholm. Ser faktiskt lovande ut nu, och med lite tur är jag Lidingöbo om en månad!! På tal om mitt liv om en månad, så tackade jag precis nu ja till en plats på KTH till hösten också. Ska alltså försöka mig på att kombinera Balettakademien med basår, vi får fan se hur detta slutar.. Aja, behöver ju bara läsa upp fysik och kemi i alla fall så med lite tur går det. Annars får jag göra det nästa år. Hur som helst, Stockholm ja. På kvällen mötte jag upp Saine för att sen gå till Fridays. Planen var en cider och sen sova ungefär men det slutade med fler drinkar och champagne och grejer. Riktigt roligt var det i alla fall! Följande dag for vi till Göteborg, helt enkelt för att vi alltid velat se den staden haha. Chillade runt, letade hotell (haha frågar mig än idag varför fan vi inte bokade nåt på förhand?!), drack rosé i Slottsskogen, vandrade genom Feskekörka, käkade sushi, var ut och spanade in lite barer, träffade sköna Göteborgare och hade allmänt roligt! Blev dock sjuk och började må riktigt dåligt så det var ju extremt trist timing. När vi kom hem blev det ännu sämre så låg däckad hela helgen.. Reste mig seriöst aldrig ur sängen haha, missade Emmas 19-årsfest och var jävligt bitter. Början av helgen var i alla fall bra, höll mig ännu på benen då så pallrade mig ut till Lollos stuga med ett gäng, extremt härlig dag!!
Annars har jag lyckats bli frisk från influensan men istället dragit på mig en förkylning. Är tillbaks på jobbet i alla fall, vilket är roligt. Hunnit med så mycket somrigt och härligt senaste veckorna känns det som, jättenice. Poolparty på Arken, snack och mojs på Järsö med Ida, mer järsöhäng bestående av nattbad tillsammans med Lollo, Ida, Pernilla och Ofelia, några svängar till Paf Carnival, altanmys med Hanna och Janina, osv. Senaste helgen var riktigt bra också! Hängde på Alex stuga i fredags, Isacs stuga i lördags och i söndags dansade jag och mojsade lite mer.

Nu kommer en hel hööög med bilder! Hehe, vill ju kunna kolla tillbaka och minnas allt jag gjort sen
 
Överlyckliga över att äntligen ha skaffat ett hotellrum, haha
 
 















 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0