24e februari

Tjo! Har haft en helt bra helg. I fredags åt vi som sagt finmiddag och firade mamma, pappa hade fixat allt från champagne och bruchetta till kräftsoppa, lammlägg och klyftpotatis, herregud vad gott. I lördags var jag på jobb, är så otroligt skönt att jag börjar komma lite mer till rätta där nu. Har lärt mig fler blomnamn, har fått bättre koll på kassasystemet och känner mig mer och mer hemma helt enkelt. Är riktigt roligt! Efter jobbet for vi och åt middag hos min morbror och efter det chillade jag hemma lite innan Lollo plockade upp mig. For runt, pratade om allt möjligt och skjutsade på folk. Hamnade på en hemmafest och hängde där lite, tackar så mycket för att vi fick komma!! Trevlig kväll överlag, själv drack jag dock inte en droppe under kvällen, känner att det får vara nog med sånt ett litet tag nu. Kände mig i alla fall därför lite felplacerad haha, skulle kanske passat in bättre i soffan med pyjamasen på, men var skönt att vakna nästa morgon!! Söndagen chillades bort helt och hållet, förutom den dagliga mängden geografiplugg fick jag inget vettigt gjort. Och herregud vad skönt det var.
Idag har jag vikarierat på dansen igen, kommer fortsätta med det i nästan 2 veckor till. Lyckligtvis kommer jag och Celinda antagligen kunna dela upp timmarna mellan oss. Är riktigt, riktigt slut nu. 
Imorgon ska jag ha dansträning för 3-åringar haha, det ska bli riktigt spännande.



Finfrukost och en Nikeplätt haha
 



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0