STOCKHOLM

Hej! Ligger nerbäddad i sängen i mitt lilla hus på Lidingö. Allt är så overkligt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, kan inte fatta att jag bor här. Just nu känns det lite jobbigt, saknar jag alla så extremt mycket, men jag vet att det här kommer bli bra. 
Vad har hänt i veckan då? Har rusat runt från morgon till kväll känns det som, för att hinna med allt innan flytten. Hängt med en massa underbara vänner och kramat dem hejdå. Tagit en tur ut till Bärö med familjen. Lidit av lite stressyndrom/sjukdom och mått dåligt. Blivit bättre igen och packat klart hela mitt liv. Igår tog jag det sista med mig och begav mig till Stockholm med min partner in crime, Saine. Hade en härlig dag här med henne, visade hur jag bor, hängde i centrum och träffade Janina. En fika hann vi med alla tre också innan det var dags att säga hejdå till dem med. Efter det åkte jag iväg till KTH Campus, varifrån vi sen blev lotsade till KTH Kista för vår sittning! Var en jäkligt rolig och skum kväll haha! Avslutade den på någon bar på Fridhemsplan med ett gäng sköningar från basåret, riktigt trevligt var det! Idag har jag packat upp, städat, diskat, handlat och lagat mat. Och tagit en iskall dusch, diskade slut på varmvattnet haha, orkar inte... 
Avslutningsvis har jag cyklat en sväng här på Lidingö för att lära känna området lite, nu ska jag snart sova för imorgon väntar Balettakademien!!
 
 
Vårt fina Tbasmärke och en alldeles egenlagad kunglig teknologdrink

Kommentarer
Postat av: MoKa

Ditt liv låter helt underbart! Så fint!!!

2014-08-28 @ 08:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0