It's like I've waited my whole life

Hej! Halva veckan har gått och det känns som att 458 saker har hunnit hända. Är konstant utmattad typ av alla nya intryck haha. I måndags hade jag upprop på Balettakademien, följt av utdelning av passerkort på KTH. Inget speciellt ansträngande alltså. Hann med en snabb lunch med Viktor, Mimmi och Amelia från KTH också innan jag for in till centralen för att möta upp fina Hanna som också flyttat till Stockholm!! Var med henne resten av dagen sen, vi hann med en runda i centrum, kaffe hemma hos mig, handlande och till sist middag, idol och massa snack hemma hos henne. Så fin dag och så tryggt att ha någon man kan känna sig orutti tillsammans med haha.
Igår började dansen på riktigt. Kan inte ens med ord beskriva hur sjukt bra det var. Har ju bara tränat två dagar men detta har i alla fall hittills varit långt över mina förväntningar, det är så fruktansvärt kul att dansa på Dansarlinjen!! Kan inte fatta att istället för att gå i samma gamla vanliga gymnasium/högstadium osv som man alltid gjort går jag alltså nu i skola för att dansa. Detta är min vardag?! Ah det är så fantastiskt!! Galet mycket nytt är det ju nu såklart, det enda jag känner helt igen är baletten och inte ens den gick helt lysande haha, men det gör inget för är så häftigt att få lära sig så mycket nytt! Skulle kunna babbla i två år om detta men nöjer mig med att helt enkelt konstatera att jag trivs som fisken i vattnet. Har haft lite fler föreläsningar på KTH också men det har bara varit förberedelsematte inför basåret som börjar på riktigt på måndag först, så inga problem där än så länge. Annars har jag hunnit träffa en gammal kompis från Finland, Johannes, som jag av en slump fick reda på att också bor på Lidingö!! Riktigt trevligt var det att hänga med honom också, samt att få uppleva lite underbar Suomi-anda haha. 
Ikväll chillar jag bara på, fixar bankärenden, disk och annat. Snart blir det en liten prommis för att lära känna ännu mer av Lidingö haha och sen PH. Imorgon kommer Ida hit!! Ska bli underbart att träffa henne igen.
 

Lite Lidingösightseeing häromkvällen
 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0