September

Tjo! Nu har det gått lite väl lång tid sen senast igen, men men. Har hunnit med tre stycken uppvisningar sen sist, riktigt roligt sånt där. Arken har jag skippat så helgerna har istället spenderats på stugan, i Stockholm, på fotbollsmatch och med mys. Hittade jäkligt mycket i Stockholm så det är jag nöjd över.
Förra helgen hängde jag med en saknad vän, nämligen Ida, vilket var jäkligt roligt! Även den helgens lördagsnatt var extra bra. Satt ute på terassen på stugan med pappa och Micke, drack vin och kollade på stjärnorna, samtidigt som vi filosoferade över livets uppkomst osv. Haha otroligt flummigt men lika härligt för det. 
Studentproven har dragit igång förövrigt, igår var det engelska hörförståelse och på fredag blir det svenska textkompetens. Är livrädd. Hela denna vecka kaosar på som fan, förutom två studentprov är det även spanskaprov, svenskauppsats+föredrag, uppvisningar som sagt osvosv. Men det går nog så bra. 
Snart ska jag iväg och dansa. Imorgon ska jag köpa 23489 kg mat (inför provet på fredag). I helgen ska jag på Ladies night och sen vill jag dansa hela natten. 
 
Nu lite bilder från senaste veckorna som vanligt! 

För nån helg sen flydde jag stan och for ut till Kumlinge och morbrors restaurang, så jäkla underbart!

Älskar denna bild haha, äntligen ser man var jag fått mitt dansanta sätt ifrån.... :)
 

Käkade på ÅSS med Lovisa och köpte nya skor, heh

Lyxade till det med Mike på vår 1 & 1/2-årsdag ♥

Fina gänget efter en uppvisning på Stallhagen!
Cruisade omkring med Ida 
 
Och njöt av sommaren med Micke  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0