No more counting dollars, we'll be counting stars

Ligger i soffan med sprängande huvudvärk och trött kropp. Är antagligen en blandning av förkylning och ett sätt för kroppen att säga ifrån efter alldeles för mycket stressande. Tänkte att jag skulle kunna chilla ner lite i trean nu men kraven jag lägger på mig själv i skolan blir typ bara värre. Så studentprov + tusen arbeten följt av lite provperiod satt inte fint alls. Frågar mig själv varför jag var på medina i helgen och inte chillade. Haha, dock var det roligt så det får va. Vill jättegärna att det ska bli period två nu så man slipper jobbigheterna. Då blir det färre kurser, inga studentprov och resa tillbaks till paradisön som jag upptäckte förra året; Sardinien. Helt fantastiskt. Har en fin helg framför mig också i alla fall, ska mysa, kolla match och hänga på arken (dock för att äta och basta - inte dricka och dansa). Nu ska jag be lite för att buranan ska börja verka så jag typ kan sätta mig upp och läsa lite geo. Vill dansa så himla gärna också, åh vill bli frisk nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0