Sardegna

Helt bra vecka, som dock gått lite upp och ner ändå. Men summerar den som bra bara för att jag känner mig så positiv just nu. Idag har jag varit i skolan, handlat massa grejer, gått runt och fotat allt eftersom hösten är så otroligt vacker och till sist har jag även varit på ett träningspass. Riktigt kul var det! Ikväll tänkte jag dra ett ordentligt fredagsmys med Celinda och Ebba. Ost, kex, vin och idol inkluderat, så härligt. Och imorgon far jag till Sverige för att sen flyga till favoritlandet Italien. Att jag ska få spendera en vecka där med killen jag älskar är ju faktiskt lite jäkla fint. Så det var allt för mig, ha en fin helg och ett fint höstlov!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0