Huvudvärk och Gossip Girl

Hej! Var så himla roligt hos Pernilla i lördags, tackar så mycket!! Det enda jävliga var att jag redan vid 11 på kvällen fick sån sjuk huvudvärk. Slut i skallen som jag är for jag ju dock till Arken ändå. Drog mig hemåt vid 2 redan då huvudet då nått den punkten då det verkligen höll på att sprängas. Antagligen pga senaste veckans brist på ledig tid. Vidrigt att vakna upp på söndagen sen med lika mycket värk i skallen. Till slut gick det dock över och jag pallrade mig iväg på revyträning igen. Trots liite motvillighet just i söndags så är det ju så himla roligt det där!! Idag hade jag bara en lektion, sen har jag mest städat rummet och hängt med världens bästa Saine. Ikväll dans och sen VIIIILAAAA♥ Skönt är det ju med vintertid i alla fall då det känts som att man sovit ut både igår och imorse. Okej nu ska jag sluta babbla onödiga saker och börja kolla på världens bästa Gossip Girl igen, allt annat må vara bra men GG är nog fan det bästa. Ha det!
 
 
Två bilder från i fredags och Idas bild från i lördags, var lite dålig med kameran själv så hehe
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0