Så många känslor, så mycket kärlek

Alltså förra veckan. Riktigt jobbig.
I torsdags fick jag i alla fall äntligen mörkerkörningen avklarad, var inte alls så farligt som jag trodde, såklart. Har även ätit middag med familj + farmor och mormor, var så otroligt mysigt det!! I fredags hade jag min sista skoldag med tre lektioner, från och med nu blir det en eller två per dag resten av lussetiden. Är helt sjukt, jessus vad skönt det ska bli. Har även hunnit hänga med Saine, är så jäkla glad att jag har henne.
Helgen har varit tung, galet tung. I lördags var det begravning. Sorgen går inte att beskrivas i ett blogginlägg. Men det var en helt otroligt vacker dag också, och mellan tårarna fick jag le flera gånger åt alla underbara minnen och saker om morfar som folk berättade. Och det är det jag tänker hålla fast vid, och lära mig att bara minnas allt med ett leende. Vill ta upp mitt fotande igen, just för att jag vet att det har jag fått från morfar. Att älska att fånga allt vackert genom kameran.
Kvällen fortsatte dock också vara väldigt tung. Att ha varit på begravning och bara nån timme efter det stå på scen inför 200 pers med ett stort leende på läpparna kändes i princip omöjligt, men vad är det man säger, the show must go on. Och visst gjorde den det, och efter den kvällens föreställning mådde jag faktiskt mycket bättre. Avslutade dessutom kvällen med mina fina vänner Lollo och Isac, så det gjorde mig också glad.
Annars har jag mest pluggat och dansat och sånt där. Myst med mitt hjärta som jag inte vet vad jag skulle göra utan. Igår var jag och Lollo lediga båda två så då bjöd hon på lite brunch, var helt fantastiskt!! Sjukt gott och sjukt trevligt att hänga med henne.
Idag skrev jag spanskaprov, vilket gick bra, och imorgon är det ML10.
 
Här kommer massa massa bilder från senaste tiden!
Jag och finaste revydansarna (inte min bild såklart, osäker på fotograf men i såna här strikta källhänvisningstider så kan jag väl i alla fall meddela att den tillhör teater.ax.... tror jag haha)

Och lite revypremiär:
 
 
Och några från Lovisas 18-årsdag!!
 
Snott denna av Lollo hehi

Och lite andra
Ultimat höstmys med Saine


Indigo

Brunch!!
 
Och avslutar med finaste bilden av alla, älskade älskade morfar♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Men.. Du var så fin, duktig och spred sån glädje på revyn! Sköt om dig Malin <3

Svar: Men herregud vad glad jag blir! Åh tusen tack Ella, du är så fin! <3
Malin

2013-11-20 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0