I'm looking right at the other half of me

Hej! Sen sist har jag dansat ca 5 timmar dagen efter en natt som också bestod av dansande (vilket ju var lite lagom utmattande, men faktiskt gick bra), gjort en flashmob på Maxinge, dansat mer, firat Valborg med fina vänner och hängt med Micke. Valborg var himla trevlig även om det blev 0 % festande för mig haha. Började må dåligt på kvällen, taskig timing. Första maj hade vi vår traditionsenliga uppvisning på stan med Dunder, blir så himla glad av det alltså! Sen var jag med Micke resten av dagen, vi satt ute i solen, åkte lite bil (tragiskt att Micke körde fast jag är enda 18-åringen av oss två...... han övningskörde alltså, så ingen vuxen som läser detta blir nojjig), käkade kebab och såg på film! Han är så himla fin han. :) 
Idag var det skola, vilket gick trögt, och ca 3 timmar på dansskolan som gällde. Det är mycket nu inför dansgalan. Men oj vad roligt det ska bli!!!!!! Nu ska jag ta och göra något vettigt här, ha det fint!
 
Heeeeela gänget, igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0