Lucia

Åh Lucia idag, älskar denna dag och allt som har att göra med den! Klev upp tidigt imorse för att titta på lusses luciatåg, var så himla fint!
Annars flyter det mesta på, igår hade vi dansuppvisning på Maxinge. Gick nog bra tror jag men var konstigt nog riktigt nervös fast den riktigt stora uppvisningen är först nästa vecka. Dansgala på Alandica!! Mina fötter är under hårdträning nu för att kunna klara av vår tåspetsdans. Åh är så nervös. Och lycklig. 
Var förövrigt och provjobbade i onsdags också! Var riktigt roligt!! Ska jobba idag med efter skolan. Vågar inte skriva var det är nu när jag ännu inte har det garanterat för våren hehe. Men hoppas!
Utöver det har jag mest julmyst, bakat pepparkakor och sånt senaste veckan. Ikväll är det luciatåg på stan och sen blir det nog bara mys. Imorn ska både Ebbas 19-årsdag och Cias 18-årsdag firas!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0