JUL

Har varit en riktigt bra vecka detta. Torsdagen var i och för sig sjukt stressig men det var värt det. Hade först åmi-dans från halv 4 till 5, sen klockan 5 skulle jag befinna mig på stan för en timmes genrep, kl 6 uppvisning och sen klockan 7 revyföreställning på Stadshuset. Var trött när jag kom hem. Men uppvisningen på stan var så himla himla rolig, alltså åh. Tänkte att den skulle bli som alla andra men det var nåt speciellt att hoppa runt i centrum i tomteluva till "All I want for Christmas" haha. 
Fredagen var så mysig så jag får nåt fel, for ut till Tsarevna med Saine efter skolan. Väl där hade vi tänkt ta en kaffe eller något, men så visade det sig att det fanns en massa rester som behövde ätas upp från dagens julbrunch. Och alltså, Tsarevnas brunch, den är nästan inte från denna värld. SÅ SJUKT GOTT!! Så där myste vi på medan det snöade lite utanför, fint alltså. På kvällen var det revy igen, resten av kvällen hängde jag i Mickes soffa med honom, lite vin och film. 
Lilla jul spenderades precis som vanligt, alltså med marknad i Kastelholm, julmat, julpyntning och mys. Helt sjukt vad jag älskar den dagen haha, årets mysigaste tror jag. På kvällen blev det middag hos Sundbergs, mycket trevligt och mycket gott. Hade tänkt chilla vidare på kvällen men övertalades till slut om att följa med till Arken istället. Ångrar det faktiskt inte, för var en sjuukt rolig kväll och natt! Dansade så jag har ont i benen idag.
Idag har jag bara mojsat med Mike, helt underbart att inte ha några speciella planer. Den killen är fan också helt underbar förresten.
Nu ska jag dock iväg snart, för ikväll är det revy som gäller igen! Är ovanligt taggad idag faktiskt, förstår ju ej hur med tanke på att det är söndag och jag lade mig 4 inatt. Nåja, fint så. Ha en bra söndag och 1a advent alla!

Brunch!!
 

Revy och julmys efteråt

 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0