9 december 2013

Har haft ett riktigt bra självständighetslov! Alla dagar och kvällar har varit helt fullbokade, insåg idag att jag inte har varit sysslolös en enda stund. Har dock haft riktigt roligt så gör absolut ingenting att man är lite trött nu. I torsdags rände jag till och från dansskolan i princip hela kvällen, jobbigt men roligt ändå. Har även hunnit med häng hos Sara med lite girls, brunch på tsarevna, julbord med familjen, lite häng med Fredric, nattsnack med Celinda, julmys med Saine, körkonsert där min pappa var med, revy och utgång med revygänget. Hoh. Var så himla kul i lördags, efter föreställningen blev hela revygänget kvar på stadshuset för att fira. Hade så fantastiskt roligt!! Vid 1 for jag och några till Arken där vi dansade vidare, alltså åh. Igår hängde jag med Mike som varit borta hela lovet. Fick en massa julklappar köpta, skönt. 
Idag är det måndagar och den är väl som måndagar är. Mer behöver nog inte sägas. Snart ska jag på dans igen. Här kommer bilder från lovet!


 

Julbrunch+julbord ↑↓, hoh♥




 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah, har inget minne av den näst sista bilden XD

Svar: hahahah, nästan samma här alltså! :'D
Malin

2013-12-09 @ 21:23:58
URL: http://sarrasjogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0