28 december

Hej! Har haft en riktigt fin och mysig julafton, väldigt traditionsenlig och lik tidigare år, precis som det ska va. Fast jag vid det här laget börjat bli lite jäkla less på all julmat är matälskaren i mig fortfarande överlycklig över allt man proppat i sig, haha åh. Fina presenter har jag fått också, och så var det ju så himla mysigt att hänga med familj och släktingar ♥
I onsdags skulle juldagen firas, vilket innebar ett besök till Arken för vad som kändes som typ alla mellan 18 och 30 på hela holmen. Trodde det skulle bli för mycket folk och bara jobbigt, men var en av de roligaste kvällarna nånsin faktiskt!! Impad över mig själv att jag orkade vara där i fem jäkla timmar haha men tiden gick så fort!! Före var vi hos Sara också, vilket även det var jättetrevligt. Riktigt bra kväll helt enkelt, kanske lite för spårad bara. 
Dagen efter gjorde jag inte mycket vettigt alls. Tog en promenad med Lollo för att diskutera gårdagen, mycket garv på den.Annars har jag även hunnit med årets sista danspass och häng med fina vänner. Riktigt mojs. Ikväll ska det vinas lite med några bruds. 
 


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0