17e december

Oj vad jag är trött!!! Bra start på ett inlägg men är faktiskt helt totalt slut efter senaste dagarna. Mycket att göra. Men äh ska rycka upp mig. Har faktiskt mycket positivt att skriva om. T.ex att jag jobbar hela denna vecka också vilket ju känns skönt både ekonomiskt och framtidsmässigt. Framtidsmässigt. Skumt ord. Är total nybörjare på kassajobb så är ju lite knas i början, men lär mig!! Sen har vi ju dansgala imorn också!!!!!!!!! Mycket stress på den jo. Men jessus vad kul det ska bli. Mitt liv. 
Japp, resten av mina timmar spenderar jag mest i skolan. Hade förövrigt en fantastiskt bra helg!! Hann äntligen mysa med Micke utan att nån av oss var påväg nånstans inom en halvtimme typ. Lördagskvällen bjöd på två förfester, både hos Ebba och Cia. Skippade Arken och drog en snabb Indigo istället, vilket jag tackade mig själv för när jag dagen efter vaknade upp efter ca 10 h sömn. Hade hur som helst en så fruktansvärt kul kväll! Riktigt spårad.
Annars försöker jag mest hitta dom sista julklapparna, julmysa så mycket det går och sånt.
 
Dessa två är typ de enda jag lyckades ta så de får representera min helg här nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0