Swan lake

Tjaa igen! Förstår inte hur det går till men på nåt sätt har jag ALDRIG tid att skriva nåt. Därav ett helginlägg på en onsdag. 
Hur som helst, ny vecka har dragit igång (jäklar vad hurtigt) och hittills har den varit rätt bra! Även om jag är bitter ibland. Börjar nämligen bli DUKTIGT trött på att inte få dansa. Känns så skit att inte kunna göra nåt, det är så feeel fel fel. Damp. Men snart är jag tillbaks och då ska jag kämpa arslet av mig fram till uppvisningarna i december!!! 
Förövrigt så var jag på Svansjön på Stadshuset igår. Rös och hade tårar i ögonen, var så fruktansvärt fint! Svansjön är alltså en balett, och denna gång sändes det direkt från London. Har alltid velat se den, och den var precis lika bra som jag trott, om inte bättre!! Kändes lite märkligt att sitta i Stadshuset halv 1 en tisdagsnatt dock. Nu är jag i alla fall ÄNNU mer pepp på att börja dansa igen! På tal om dans är det också det jag ska ägna min kväll åt, i lite lugnare former då såklart. För tillfället sitter jag och käkar muffins med Micke haha, mästerbagarna hällde ut både kanel och juice över golvet innan vi blev klara, men gott blev det ändå! 
 
Två från i måndags, kan man inte dansa kan man ju prova kläder
 
heeelt sjukt vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0