Härliga dagar

Tjenahej! Igår levde jag lite dubbelliv. Ena stunden satt jag i skolbänken och dog av tristess, 10 minuter senare dansade jag runt på Alandicas scen, och 10 minuter senare var jag tillbaks i skolbänken. Värsta Hannah Montana, American teen movie, haha. Nä men, hade genrep inför uppvisningen, som vi sedan hade på kvällen. Gick riktigt bra faktiskt, alltid samma lyckorus. :') STORT grattis till Ella också, för det välförtjänta stipendiet!
Annars hade jag en fortsatt fin kväll igår med, behövdes.
Nu kom jag nyss hem och ska precis slänga mig på terassen och försöka sola bort smärtan jag har i benet, hehe. Resten av dagen och kvällen är det sen Dunder som gäller! Koreograferande, övande, simmande, pizzakäkande, fixande och uppvisning! Blir nog jäkligt roligt! :) Sen sover jag hos Saine, prima lördag. Hörs imorgon!
fina ballerinor!
Fina Ella! Kommer bli så jäkla konstigt utan henne i gruppen nu. Snacka om att någon kommer vara saknad!
Hahaha försökte göra en favorit i repris! Insåg att gangsterkänslan försvann lite i och med att vi denna gång hade kläder i normal storlek istället för 6 gånger för stort :))

Kommentarer
Postat av: Ella

åh va roliga bilder. Vill aldrig lämna er :'( varför måste alla uppvisningar redan vara slut?!?!?

2012-05-19 @ 17:47:04
Postat av: Francine

JA! bli så glad när jag tittar på dom här bilderna!! :D Facebook???

åååhhh Ella....vad vi kommer sakna dig :'(

2012-05-19 @ 21:46:37
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Ella

jaa facebook haha!

2012-05-19 @ 22:52:25
Postat av: Malin

Näää, menar det!! Sjukt sorgligt :(( Vi kommer sakna dig så jäkla mycket! :')

Och hihi jag med! :D FACEBOOK IT IS!

2012-05-20 @ 16:08:44
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0