Solfjäder efterlyses

Alltså jag har ett problem som förföljer mig. Problemet stavas SOLFJÄDER. För ett år sen hade jag panik över hur jag skulle lära mig hantera den inför vår uppvisning. För ett halvår sen råkade jag slänga iväg den i en dans - mitt under uppvisningen. Och mitt problem nu är att den tydligen är värdefull för min danslärare men såklart kan jag inte hitta den!! Har letat hur länge som helst! Den vill mig fan något ont, den där jävla solfjädern.
Annars har jag haft en helt bra dag. Ganska chill skoldag (!!) och massa gapskratt med Saine efter skolan. Har försökt plugga närmaste timmen, men det funkar bara inte. Tänker fara iväg och dansa bort hela kvällen nu, hejs!
Skitsolfjäder

Kommentarer
Postat av: Francine

köpte du ingen ny från Egypten? ;D tittade du i kulisserna på Alandica när du var där på karonkan, vem vet....städarna kanske städade dåligt?..eeh :D

2012-03-08 @ 13:13:48
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Ella

haha jaa, minns du om du tog den från scenen??

men det fixar sig nog :)

2012-03-08 @ 16:05:06
Postat av: Malin

hhahaha funderade på en, men den var så ful så pallade inte :D Och nej FAAN det glömde jag!! Korkad jag är...Måste kolla nästa gång jag råkar va där :') Men tack, vad ni är gulliga som vill hjälpa! :)

2012-03-09 @ 19:07:43
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0