Egyptian disease, eller något

Tjo! Alltså, förra veckan var jag omänskligt, stört, sjukt trött hela veckan. Denna vecka mår jag illa som fan. Visst, jag käkar, men aptiten är borta och jag är bara äcklad av allt. Ont har jag också. Undrar seriöst vad fan jag drog på mig i Egypten..
Förutom smärtan och illamåendet har dock denna långa dag från 8-4 varit helt okej! Min klass är så härlig. Avslutade skoldagen med styrketräning, sen dans efteråt. Är ganska slut nu. Fixar mig för tillfället, ska strax iväg och käka middag med några härliga dunderbrudar! Blir nog prima det. :)
Hörs!
Igen, bilder från senaste dagarna. Plugg och jag efter en natt med flätor: lockiiigt hååår! Haha, ska fasen göra det oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0