Ett år i Lusse + avslutningen

Har gått ut ettan! Vilken känsla. Känns som det var igår man klev in i Lussebyggnaden, nervös som ett as och med 0 uppfattning om allt. Tänkte att det skulle dröja fem år att lära sig hitta. Kunde inte förstå hur man skulle överleva 75 minuterslektioner. Fattade ingenting av vad ett "balkschema" innebar. Trodde att det första året skulle bli sämst. MEN, jag lärde mig allt det där, och första året i Lusse blev faktiskt, trots enormt jävliga tillfällen, det bästa året hittills! Känns som att allt förändrades när man började där. Är så glad att jag valde den skolan, faktiskt (kommer ångra det där bittert nästa gång Ralf skickar ut hemuppgifter, men äh).
Avslutningen igår var i alla fall himla bra! Kvällen spenderade jag mest hos Saine, och måste säga att största delen av tiden hade jag helt sjukt roligt! Så TACK! Som vanligt måste ju kvällen innehålla negativa grejer också, jag.blir.så.jävla.trött. Men äh! NU HAR VI SOMMARLOV I ALLA FALL!

Tog inte många bilder alls igår, men här är några från kvällen i alla fall!
Idas bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0