Happy b-day!

Hej! Alltså fan vad stressad jag är. Provperioden börjar visa sina negativa sidor nu också.. Matteprov imorgon. Hjälp mig. Är faktiskt helt jävla hopplöst.
Annars, så skrev jag fysikprov idag. Gick riktigt bra, trooor jag. Förövrigt har jag typ dansat, dansat lite till och pluggat senaste dagarna. 
Idag är det förövrigt en stor dag!! Min fina, underbara, roliga, snygga, galna, härliga vän Saine fyller år! I 16 år har hon lyst upp denna jord med sin existens, hihi. Ända sedan sjuan har hon och jag varit bland den stördaste kombon man kan hitta, säg en random sak och jag lovar att vi har gjort det.
Minnen har vi så det räcker och blir över, vad sägs om att övernatta på Lilla holmen-skeppet, dansa på borden på Jurmo, plinga på hos främlingar och fråga efter toapapper (inte för att vi behövde det men, haha) och gå runt på Stockholms gator med halsdukar virade runt huvudet?
Hoppas i alla fall din dag varit superbra vännen, du är guld värd! :) GRATTIS! ♥

Kommentarer
Postat av: Saine

Vet inte vad jag ska säga, du är bäst helt enkelt. Finns nog ingen och kommer aldrig finnas någon som förstår mig som du. Vi är crazy. Jag älskar dig Malin, du är den bästa vännen man kan ha! <3

2012-01-31 @ 22:35:29
URL: http://saine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0